blank

Yaşa Uygun Aktiviteler

20 Eki 2020 Genel

WHO TURKEY (Dünya Sağlık Örgütü Türkiye şubesi) Sonbahar mevsiminin kendini iyiden iyiye gösterdiği bugünlerde bilgilendiriyor, Koç Diyaliz Merkezleri de hatırlatıyor.

Bağışıklık sisteminizi güçlendirmek için önerdiğimiz aktif yaşam tarzı ipuçlarına göz atın.

  • Aktif ve güçlü olun, formunuzu koruyun!
  • Hafif aktivitelerle başlayın ve aktif yaşam tarzınızı yavaş yavaş artırın.
  • Uzun süre oturmamaya çalışın. Ayağa kalkın ve gün boyunca hareket edin. Ev işleri yapmak iyi bir fiziksel aktivite olabilir.
  • Egzersiz yapmak için kendi vücut ağırlığınızı ve evinizdeki uygun nesneleri kullanın.
  • Çevrimiçi egzersizlere göz atın veya arkadaşlarınız ya da aile üyelerinizle egzersiz yapmak için sanal olarak bağlanın.
  • Fiziksel aktiviteler için en az 30 dakikaya izin veren günlük bir rutin oluşturun. Bunlar yürüyüş, bisiklete binme, spor oyunlarına katılma, veya diğer fiziksel aktivitelerden oluşabilir.
  • Sağlık uzmanınız, gücünüzü, dayanıklılığınızı ve esnekliğinizi geliştirmenize yardımcı olacak çeşitli bir egzersiz rutini oluşturmanıza veya size tavsiyede bulunmaya yardımcı olabilir.

Bu tip aktiveteler ve egzersizler bağışıklık sisteminizi güçlü tutar ve sizin zinde olmanıza olanak sağlar W.H.O ‘nun bu konuda yaptığı bilgilendirmeyi sizlerle paylaşıyoruz.

Unutmayın bu günlerde bağışıklık sisteminizi güçlendirmeniz ve iyi bakmanız en önemli husus.

Koç Diyaliz Merkezleri olarak tüm hastalarımıza / hasta yakınlarımıza, sağlık çalışanlarımıza ve tüm çalışanlara sağlıklı ve iyi bir hafta geçirmelerini dileriz.

Bir cevap yazın

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

+
Facebook
Instagram